Виробництво та технології
На перший погляд, технологічний процес виготовлення насіннєвого пакета досить простий. Дизайн, друк, поклейка - приблизно в такій послідовності пакет проходить стадії від народження макета до готової форми, упакованої в ящик. Це так, якщо кожна з них спрацювала без збоїв. Для злагодженої роботи всіх частин нашого виробництва ми багато працювали, зупинившись на випробуваних формах та технологіях, найкращих матеріалах та постачальниках. Ми цінуємо досвідчених співробітників та навчаємо молоде поповнення.
Свій вибір при покупці обладнання для друку ми зупинили на німецькій марці Heidelberg. Це флагман друкарського обладнання і за роки роботи з Heidelberg ми переконалися на практиці. Цикл поліграфічного виробництва не може бути повним без різального, формного, швейного обладнання, тому ми використовуємо марки Polar, Perfecta, Albert Frankental, Bobst, Agfa Acento II, ін. Безсумнівно, на цьому обладнанні працюють професіонали.
Парк обладнання фальце-клеючих машин складається з перевірених роками тих самих німецьких машин, марки W&D. Десятки років користування переконали нас у безвідмовності та надійності даної техніки. Ремонту підлягають тільки деталі, що зношуються і труться, які легко замінити в найкоротші терміни. Це аж ніяк не впливає на показник продуктивності. Готова продукція упаковується в жорсткий ящик із гофро-картону, який захищає паперовий пакет від вологи, сонця та пошкоджень. Кожен із процесів контролюється внутрішнім ВТК, що гарантує вихід якісної продукції. Крім цього, кожен насіннєвий пакет має свій унікальний код, за яким ми можемо надати повну інформацію про його рух у цьому технологічному ланцюжку. Залежно від розміру пакета та типу паперу ми можемо виготовити до 500 тис. пакетів на день.
Важливим моментом є розташування декількох виробництв, що беруть участь у процесі виготовлення пакета, в одному приміщенні. Це дозволяє підвищити якість кінцевого продукту, заощадити час виконання замовлень, у відповідних умовах зберігати готову продукцію на складі.
Ми можемо ствердно заявити, що наша фірма зазнала значних змін у порівнянні з її якістю навіть 2-річної давності. Ці зміни на краще, у бік стабільності, прогнозованого результату, якості. Ми не стоїмо на місці, рухаємося вперед, рухаємося на краще.